امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 21 خرداد 1391

چرا شاگردان امام صادق خود فرقه هاي جديد ساختند


صحابه پيامبر اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ در برخي از مسائل حتي در زمان حيات آن حضرت با هم اختلاف نظر داشتند كه با رجوع به وي اختلاف آنان بر طرف مي گرديد اما پس از آن حضرت از آنجايي كه اهل بيت ـ عليه السّلام ـ را منزوي كردند.

 

شخص خليفه با مشورت ديگران و يا بدون مشورت، حرف آخر را مي زد، اما در دوران اواخر صحابه تا عصر تابعين اين اختلاف بحال خود باقي ماند و حتي نظر خليفه هم رافع اختلاف نبود، در نتيجه همين اختلاف آرا و فتاوي، تدريجاً مكتب هاي فقهي مكه، مدينه، كوفه و شام را به وجود آوردند و اين پيش از آن بود كه مكتب ها به شكل مذهب ها در آيند.



ادامه مطلب
احکام کشتار در تورات
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 1 خرداد 1391


احکام کشتار در تورات


1- امتهاي دشمنانش را خواهد بلعيد و استخوان هاي آنها را خواهد شکست و ايشان را به تير هاي خود خواهد دوخت.(ارميا باب 49آيه 22)
 2- خدايت که پيش روي تو چون آتش سوزنده عبور مي کند . ايشان را هلاک خواهد کرد وپيش روي تو ذليل خواهد ساخت . ايشان را اخراج نموده بزودي هلاک خواهي نمود چنانکه خداوند ...


1- امتهاي دشمنانش را خواهد بلعيد و استخوان هاي آنها را خواهد شکست و ايشان را به تير هاي خود خواهد دوخت.(ارميا باب 49آيه 22)
 
2- خدايت که پيش روي تو چون آتش سوزنده عبور مي کند . ايشان را هلاک خواهد کرد وپيش روي تو ذليل خواهد ساخت . ايشان را اخراج نموده بزودي هلاک خواهي نمود چنانکه خداوند به تو گفته است.(تثنيه باب 9آيه3)
 
3- جميع ذکورانش را به دم شمشير بکش. ليکن زنان اطفال و آنچه در شهر باشد يعني تمام غنيمتش را به تاراج ببر. به همه شهر هايي که از تو بسيار دورند که از شهر هاي اين امتها نباشد چنين رفتار نما. اما از شهر هاي اين امتها که يهوه خدايت ترا به مالکيت مي دهد هيچ جانداري را زنده مگذار. بلکه ايشان را حتي حتيان و اموريان و کنعانيان و فرزيان و حويان و يبوسيان را، چنانکه خدايت ترا امر فرموده بالکل هلاک ساز.(تثنيه باب 20آيه13-17)
 
4- گوشت بخوريد و خون بنوشيد . گوشت جباران را خواهيد خورد و خون روساي جهان را خواهيد نوشيد، از قوچها و بره ها و گاوها که همه آنها از پروارهاي باشان هستند و از قرباني که من براي شما ذبح مي نمايم پيه خواهيد خورد تا سير شويد . و خون خواهيد خورد تا مست شويد.(حزقيال باب39، آيه 18و20)
 
5- پس شما را به جهت شمشير مقدر ساختيم و جميع شما براي قتل خم خواهيد شد.(اشعيا باب 65آيه 12)
 
6- و کشتگان ايشان دور افکنده مي شوند و عفونت لاشه هاي ايشان بر مي آيد و از خون ايشان کوه ها گداخته مي گردد.( اشعيا باب34آيه3)
 7- دست تو بر خصمانت بلند خواهد شد و جميع دشمنانت منقطع خواهند گرديد.(ميکاه باب5آيه 9)
 
8- به بيماري مهلک خواهند مرد براي ايشان ماتم نخواهند گرفت و دفن نخواهند شد بلکه بر روي زمين سرگين
خواهند بود.(ارميا باب 16آيه4)
 
9- و هر که يافت شود با نيزه زده خواهد شد و هر که گرفته شود با شمشير خواهد افتاد.(اشعيا باب13 ِآيه 15)
 
10-مرگ تلخي در انتظار آنان است و به شمشير قحط تباه خواهند شد و لاشه هاي ايشان غذاي مرغان هوا، و وحوش زمين خواهد شد.(ارميا باب16آيه4)
 
11-ايشان را مانند گوسفندان براي ذبح بيرون کش و ايشان را به جهت روز قتل تعيين نما.(ارميا باب12آيه 3)
 
12-شمشير از بيرون و دهشت از اندرون ايشان را بي اولاد خواهد ساخت. هم جوان و هم دوشيزه را ، ريش سفيد و شير خواره را هلاک خواهد ساخت.(تثنيه باب 32آيه25)
 
13-پير و جوان ، دختران نابالغ، کودکان و زنها را به قتل رسانيد و ترحم منماييد. (حزقيل باب9آيه 5و6)
 
14-در مقابل چشمانشان ، کودکان را بر زمين خواهي کوبيد ، زنهايشان را بي عفت خواهي کرد و خانه هايشان را تاراج خواهي نمود .
و شکم زنان حامله دريده خواهد شد.(حزقيال باب23آيه 25)
 
و حالا از آيات قرآن کريم در مورد تحريف تورات به دست يهوديان مي نويسم :
 
1- سوره مبارکه بقره آيه211: اي پيامبر از بني اسرائيل سوال کن که ما چقدر آيات و ادله روشن بر انها آورديم و هر کس نعمتي را که خداوند به او داد مبدل کند پس عقاب خداوند بسيار سخت است.
 2- سوره مبارکه بقره آيه79: پس واي بر آنها که از پيش خود چيزي نوشته آنگاه به خداي متعال نسبت مي دهند تا آنرا به بهاي اندک بفروشند پس واي بر آنها از آنچه نوشته و آنچه بدان کسب کردند.
 3-سوره مبارکه نسا آيه 52: آن گروهند که خدا آنان را لعنت کردو هر که را خدا لعنت کند ديگر هرگز کسي يار و مددکاري او نتواند کرد.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.