امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

ملیت پرستی در عصر حاضر
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : دو شنبه 21 فروردين 1391

ملیت پرستی در عصر حاضر برای جهان اسلام مشکل بزرگی به وجود آورده است. گذشته از این که این فکر مانع وحدت مسلمانان است، برخلاف اصول تعالیم اسلامی نیز هست. زیرا از نظر اسلام همه انسانها برابرند. در گذشته اسلام براساس فکر و ایدئولوژی واحد جامعه اسلامی را تشکیل داد در حال حاضر هم این واحد وجود دارد و همبستگی زیادی میان افراد آن است و جدایی آنان در گذشته مربوط به دولتها بوده و امروزه حاصل قدرتهای اروپایی و آمریکایی است.
فکر ملیت پرستی که ملل را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد، در قرون اخیر به علت عدم وجود مکتبی که بتواند اروپایی را در یک واحد انسانی جمع کند، در اروپا بالا گرفت. این مسئله در ملل شرق نیز به وسیلة استعمار و برای اجرای اصل «تفرقه بینداز و حکومت کن» نفوذ کرد.
فکر ملیت آثار مثبت و منفی را به دنبال داشت.
آثار مثبت: 1- استقلال پاره‌ای از ملتها 2- خدمت به هموطنان
آثار منفی : 1- تفرقه و جدای در کشورهای اسلامی 2- تبعیض در قضاوت و جانبداری.
اسلام در قرن 20، در مبارزات مسلمانان بر ضد استعمار که منجر به نجات آنان از استعمار شد، نقش قاطع خود را نشان داد از طرف دیگر وقتی مسئله قومیت در کشورهای عربی بالا گرفت. اعراب با آنهمه کثرت جمعیت و مصالح جنگی نتوانستند در برابر اسرائیلی‌ها مقاومت کنند. اگر اعراب به نیروی مذهبی خود تکیه می‌کردند هرگز دچار چنین شکستی نمی‌شدند.
در اواخر حکومت پهلوی نیز افراد زیادی تحت عنوان دفاع از ملیت ایرانی و در زیر کتاب مبارزه با عربیت، مقدسات اسلامی را مورد اهانت قرار می‌دادند، یا زرتشتی گری را تبلیغ کردند. اینها همه یک فعالیت سیاسی حساب شده است. اگر چه نمی‌توان احساسات مذهبی دیگری را به جای احساسات اسلامی نشاند ولی می‌توان احساسات اسلامی را تبدیل به احساسات ضد اسلامی کرد و از این راه خدمت شایانی به استعمار گران نمود.

منبع: خدمات متقابل اسلام و ایران؛ مرتضی مطهری
 



گوگل عينک مجهز به نمايشگر مي‌سازد
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391

گوگل عينک مجهز به نمايشگر مي‌سازد

گوگل عينک مجهز به نمايشگر مي‌سازد
شرکت گوگل جزئيات طرح پژوهشي خود براي توليد عينک‌هاي مجهز به فناوري "واقعيت افزوده" را در شبکه‌ي اجتماعي گوگل‌پلاس منتشر کرده است.

به گزارش سيتنا به نقل از بي.بي.سي، عينک "واقعيت افزوده" که در تصاوير گوگل ديده مي‌شود، داراي طراحي ساده‌اي است و به ميکروفون و يک نمايشگر نيمه‌شفاف کوچک که اطلاعات را در برابر چشم راست کاربران قرار مي‌دهد، مجهز شده است.

گوگل مي‌گويد که هدف از معرفي اين طرح دريافت بازخورد کاربران بالقوه است.

براساس تصاوير ويديويي منتشرشده به وسيله گوگل، عينک هوشمند اين شرکت، چهارده خدمات مختلف را به کاربران ارائه مي‌کند. بعضي از اين خدمات با تغيير موقعيت و وضعيت کاربر فعال مي‌شود.

به عنوان مثال هنگامي که کاربر از پنجره به بيرون نگاه مي‌کند، پيام ظاهرشده بر نمايشگر عينک، اطلاعات هواشناسي را نشان مي‌دهد. از ديگر خدمات ارائه‌شده، سرويس نقشه‌خوان گوگل، يادآوري برنامه روزانه يا نشان دادن پيامک‌هاي دريافتي است. امکان گوش دادن به موسيقي و ديگر فايل‌هاي صوتي نيز به وسيله عينک هوشمند گوگل وجود دارد.

پيش‌تر، گمانه‌زني‌هاي زيادي درباره توليد عينک "واقعيت افزوده" منتشر شده بود، ولي اين نخستين‌بار است که گوگل اين گزارش‌ها را تاييد کرده است.

به گزارش سيتنا، روزنامه نيويورک‌تايمز پيش‌تر اعلام کرده بود که اين عينک‌ها تا پيش از پايان سال و با قيمت ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد، اما به گفته کارشناسان، فناوري به کار گرفته شده در توليد آن، به گونه‌اي است که امکان عرضه آن در ماه‌هاي پيش رو نيست.

کريس گرين از تحليلگران ارشد فناوري به بي‌بي‌سي گفت: تلاش شرکت‌هاي ديگر مانند شرکت برادر براي توليد عينک‌هاي "واقعيت افزوده" به علت نياز به حمل پردازنده و باتري مجزا و اتصال آن با سيم شکست خورد.

به گفته کارشناسان، گوگل مي‌تواند با به کارگيري سيستم‌هاي مکان‌ياب جغرافيايي، از عينک‌هاي "واقعيت افزوده" براي تبليغات بازرگاني استفاده کند.

گوگل بر روي توليد محصولات بلندپروازانه ديگري همچون خودروي بدون راننده هم سرمايه‌گذاري کرده است.
 
 


:: موضوعات مرتبط: رايانه و اينترنت، ،

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد

تلويزيون اپل تا سال ۲۰۱۳ به بازار مي‌آيد

 

به گفته يک گروه تحقيقاني کار بر روي تلويزيون اپل همچنان ادامه دارد ولي حداقل تا سال آينده وارد بازار نمي‌‎شود.Cnet نوشت: بر اساس جديدترين شايعات تلويزيون اپل زودتر از 2013 به دستمان نمي‌رسد.

به نوشته يک سايت خبري به نام Business Insider، گروه تحقيقياتي آسيايي به نام CLSA در يادداشتي عنوان داشت: ما همچنان منتظريم تلويزيون اپل را به عنوان يکي از بزرگترين رويدادهاي خبري 2013 ببينيم.
در اين يادداشت خاطر نشان شده است که Foxconn ، توليد کننده محصولات اپل تصميم گرفته است در شارپ الکترونيک سرمايه گذاري کند که اين امر به شايعه در راه بودن تلويزيون اپل قوت مي‌بخشد. به گفته Business Insider پانل‌هاي تلويزيون اپل را کمپاني شارپ فراهم مي‌کند.
در طول چند سال گذشته همواره شايعاتي درباره اينکه در آينده‌اي نزديک تلويزيون اپل وارد بازار خواهد شد وجود داشته است. در اويل ماه ژانويه صحبت از صفحه 50 اينچي اين تلويزيون بود و در اواخر ژانويه گزارش‌ها همه مربوط به مصاحبه‌هايي با فراهم کنندگان قطعات اصلي اين تلويزيون بود.
USA Today به نقل از يکي از موسسان اپل در ماه ژانويه نوشته بود: من منتظرم اپل به زودي وارد بازار تلويزيون شود و همچنين انتظار دارم اپل بتواند اتاق نشيمن منزل را تبديل به مرکز سرگرمي‌هاي خانواده کند و مانند تمام محصولاتي که اين کمپاني تاکنون ساخته است تاثير گذار باشد.


:: موضوعات مرتبط: رايانه و اينترنت، ،

ساخت سريع ترين ابر رايانه جهان آغاز شد
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : جمعه 18 فروردين 1391

ساخت سريع ترين ابر رايانه جهان آغاز شد

ساخت سريع ترين ابر رايانه جهان آغاز شد
محققان شرکت IBM طراحي و ساخت پرقدرت ترين ابر رايانه جهان را براي پردازش اطلاعات قوي ترين تلسکوپ آغاز کردند.

 

به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ساخت پرقدرت ترين تلسکوپ جهان موسوم به SKA از چهار سال آينده آغاز خواهد شد و محققان اعلام کرده اند که براي پردازش حجم عظيم داده هاي دريافتي اين تلسکوپ، به ابر رايانه اي هزار بار سريع تر از پرقدرت ترين ابر رايانه موجود نياز دارند.

محققان شرکت IBM به همين منظور در حال طراحي ابر رايانه بسيار پرقدرتي هستند که ميليون ها بار قوي تر از پر قدرت ترين رايانه هاي موجود است و مي تواند حجم اطلاعاتي ۱۰۰ برابر بيشتر از داده هاي برخورد دهنده بزرگ هادرون را پردازش کند.

«تان انگبرسن» از محققان شرکت IBM تأکيد مي کند: ميزان داده هاي دريافتي پر قدرت ترين تلسکوپ جهان معادل دو برابر ميزان ترافيک اينترنت در سراسر جهان است و براي پردازش چند اگزابايت داده هاي دريافتي، بايد يک ابر رايانه بسيار پر قدرت طراحي شود.

محققان شرکت IBM براي طراحي اين ابر رايانه در حال تحقيق درباره فناوري هايي مانند تراشه هاي رايانه اي سه بعدي هستند تا بتوانند قدرت محاسباتي دستگاه را به بالاترين سطح ممکن برسانند.

با ساخت تلسکوپ پر قدرت SKA امکان بررسي کيهان پس از انفجار بزرگ (Big Bang) در ۱۳ ميليارد سال قبل امکان پذير خواهد شد.

اين تلسکوپ شامل هزاران ديش ماهواره اي پرقدرت ۱۵ متري است که در مساحتي به وسعت چهار هزار و ۹۲۰ کيلومتر مربع احداث مي شوند. بيش از ۶۷ سازمان بين المللي از ۲۰ کشور جهان در اين پروژه مشارکت دارند. کار ساخت تلسکوپ نيز از سال ۲۰۱۶ ميلادي در آفريقاي جنوبي يا استراليا آغاز خواهد شد و در سال ۲۰۲۴ به پايان مي رسد.

 



:: موضوعات مرتبط: رايانه و اينترنت، ،

گزیده سخنان حضرت فاطمه زهرا (س)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391

گزیده سخنان حضرت فاطمه زهرا (س)

 

 



ادامه مطلب
آیه ولایت
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 22 فروردين 1391
آیه ولایت
«اِنّما وَلیّکم الله و رسوله والّذین آمنوا الّذین یقیمون الصّلوة و یؤتون الزّکاة و هم راکعون»
«ولیّ شما تنها خدا و رسول او و کسانی که ایمان آورده‌اند؛
همان کسانی که نماز را بر پا می‌دارند و در حال رکوع نماز زکات می‌پردازند، می‎باشند.»
 
1-قرآن کریم مسأله ولایت و سرپرستی بر مؤمنین را به طور دقیق و در آیات مختلف تبیین نموده است.
2-معنای ولایت که در این آیه از آن سخن به میان آمده است، همان سرپرستی، صاحب اختیار بودن می‌باشد.
3-ولایت در دیدگاه قرآن کریم تنها برای عده‌ای خاص اثبات گردیده و از دیگران نفی شده است.
4-از منظر قرآن، مقام ولایت بر مؤمنین در اصل مختص به خداوند است و ولایت سایر افراد هنگامی پذیرفته است که خداوند آن را در اختیار آنان قرار داده باشد.
5-مؤمنین باید در تمامی امور به ولیّ خویش مراجعه نمایند و از او پیروی نمایند و او را الگوی خویش قرار دهند.


ادامه مطلب
زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391

زندگینامه كامل حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

نام، القاب، کنیه‌ها

مادر و پدر

ولادت

مکارم اخلاق

ازدواج و فرزندان آن حضرت

فاطمه (علیها السلام) در خانه

مقام عصمت

فاطمه (علیها السلام) پس از پیامبر

فاطمه (علیها السلام) و فدک

بیماری فاطمه (علیها السلام) و عیادت از او

شهادت

تغسیل و تدفین

سخنان فاطمه



ادامه مطلب
جدیدترین ترانه ” طه حُسنی ” در وصف بیت المقدس
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391

جدیدترین ترانه ” طه حُسنی ” در وصف بیت المقدس منتشر شد

جدیدترین ترانه ” طه حُسنی ” در وصف بیت المقدس منتشر شد

” طه حُسنی ” در حمایت از کاروان بین المللی ” الی بیت المقدس ترانه ای را در وصف قبله اول مسلمانان اجرا نمود.


طه حسنی خواننده جوان و پر آتیه موسیقی معنوی ترانه ای را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کاروان بین المللی “الی بیت المقدس″ با عنوان (I Miss You) دلتنگ تو هستم اجرا و منتشر نمود.

این اثر فاخر که یکی از بهترین آثار تولید شده در رابطه با فلسطین می باشد توسط بهترین آهنگ سازهای ترکیه در این کشور به دو زبان انگلیسی و عربی تولید شده است.

ترجمه قسمت هایی از این ترانه بدین شرح است:

عشق نمی تواند محصور بماند، قلب ممکن نیست به بند کشیده شود، تسلیم مشو، ما در راهیم و به سوی تو می آییم، دلم برای تو تنگ می شود، سرزمین گمشده ام پاینده باشی ای زادگاه من، ای امید روشن اسلام.

وی همچنین، پیش از این دو ترانه با نام های ” اللّه ” و ” خورشید مکّه ” را به دو زبان انگلیسی و عربی اجرا نموده است که به صورت رایگان از طریق سایت رسمی خود(TahaHosna.com ) منتشرکرده است. این اثر مورد استقبال گسترده مخاطبان داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.



نویسنده : علي قاسمي تاریخ : چهار شنبه 16 فروردين 1391

ترجمه و دانلود ترانه های سامی یوسف

منبع:موسيقي اسلامي



ادامه مطلب
دلنوشته
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391

آیت الله بهجت: آمدیم زندگی کنیم تا قیمت پیدا کنیم، نه با هر قیمتی زندگی کنیم



:: موضوعات مرتبط: دلنوشتها، ،

زندگی اجمالی امام صاق(ع)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391

زندگی اجمالی امام صاق(ع)
ششمین امام شیعیان جعفر بن محمد صادق ـ علیه السلام ـ است که بنا به نقل برخی منابع، در سال 80 هجری[1] و به نقل منابع دیگر، در سال 83 هجری دیده به دنیا گشودند.[2] مادر آن حضرت، فروه دختر قاسم بن محمد بن ابی بکر است. در گذشت امام، به اتفاق مورخان، در ماه شوال سال 148 در دوران خلافت منصور عباسی بوده[3] و در برخی از کتابها گفته شده که روز آن، 25 ماه شوال بوده است.[4] تکیه اصلی شیعه، از نظر فکری و عقیدتی، بر امام صادق ـ علیه السلام ـ بوده و بخش بزرگی از احادیث و علوم اهل بیت توسط این امام گسترش یافته است. امام صادق ـ علیه السلام ـ حد فاصل فرقه هایی قرار گرفته بود که در شیعه به وجود آمد و وظیفه مهم حفظ و صیانت شیعه از انحرافات را در رأس برنامه خود قرار داد و آن را از تأثیرپذیری در برابر انحرافات موجود عصر خود، که خلوص فکری و عقیدتی و استقلال مکتبی آن را به طور مداوم مورد تهدید قرار می داد، باز داشت.
روایاتی که در باب امامت امام صادق - علیه السلام - نقل شده، در بسیاری از جوامع روایی و کتابهای تاریخ شیعه از جمله «کافی» (کتاب الحجه) «کشف الغمه فی معرفه الائمه»[5] «اثبات الوصیه» و «ارشاد» مفید و «اثباه الهداه» وارد شده است.
امام باقر ـ علیه السلام ـ، در مدینه زندگی می کرد. اما امام صادق ـ علیه السلام ـ از آنجا که بیشتر شیعیان آن حضرت در عراق بودند و یا به دلایل دیگر، مدتی در عراق به سر برده است.[6]
در دوران امام ششم، امویان سقوط کردند و حکومت به دست بنی عباس افتاد. آن حضرت ـ علیه السلام ـ پس از آن که طولانی ترین مدت را ـ نسبت به سایر امامان ـ در ارشاد مردم سپری کرد، در سال 148 رحلت نموده و شیعیان را در غم سنگین و همیشگی ناشی از فقدان خود باقی گذاشت. درباره شهادت امام صادق ـ علیه السلام ـ روایتی از منابع اهل سنت نقل شده[7] اما ابو زهره آن را نادرست شمرده و برای اثبات نظر خود به تمجید منصور از امام صادق ـ علیه السلام ـ و اظهار تأسفش از رحلت آن حضرت ـ که یعقوبی آن را روایت کرده ـ استناد جسته است.[8] او همچنین این اقدام از طرف منصور را، مخالف روش او در تحکیم پایه های خلافتش می داند.[9] ولی باید گفت، هیچکدام از این دو امر، نص تاریخی و دلیل بر عدم شهادت آن حضرت نیست؛ زیرا اظهار تأسف منصور به عنوان یک خلیفه ـ که نمی خواهد به ظاهر بپذیرد، امام صادق ـ علیه السلام ـ به دستور وی به شهادت رسیده ـ امری کاملا طبیعی است و مشابه آن درباره مأمون نسبت به امام رضا ـ علیه السلام ـ نیز وجود دارد و اصولا درباره سلاطین و قتلهای سیاسی که به دستور آنان صورت می گیرد، این رویّه امری عادی است. همچنین حرکت منصور و کشتن شمار زیادی از علویان و دشمنی صریح او با آنان که بدون وقفه ادامه داشت با استظهار ابوزهره از رفتار منصور، منافات دارد.
به عکس، فرض کشته شدن امام صادق ـ علیه السلام ـ به دستور منصور، مطابق روش حکومتی او بوده، چنانکه رویه معمول او در برخورد با دشمنانش نیز همین بوده است، گرچه اقدامات این چنینی وی، در پس پرده و کاملا محرمانه انجام می گرفته تا او از عوارض جانبی آن در امان باشد. بنابراین اگر گزارشی تاریخی درباره مسموم شدن آن حضرت به دست منصور وجود داشته باشد، زمینه پذیرش آن بیشتر است تا انکار آن به دلیل اظهار تأسف منصور! 
 



رابطه زرتشت با ساير اديان
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 20 فروردين 1391

رابطه زرتشت با ساير اديان

اگر چه زرتشتياني كه امروزه مي‌شناسيم، همان مجوسياني مي‌باشند كه پيامبر اكرم ـ صلي الله عليه و آله ـ آنها را به عنوان اهل كتاب معرفي فرموده، ولي بايد به اين نكته توجه كرد كه در منابع روائي شيعه و سنّي، نبوت زرتشت به صورت صريح مورد تأييد قرار نگرفته است و...



ادامه مطلب
زمان ظهور زرتشت از نگاهي ديگر
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 26 فروردين 1391

زمان ظهور زرتشت از نگاهي ديگر

منابع سنتي تاريخي، زمان ظهور زرتشت را درست 258 سال پيش از اسکندر، و در عهد گشتاسب، پدر داريوش اول هخامنشي، آورده اند
1 ، ليکن اين تاريخ گذاري به دليل مطرح شدن پاره اي ابهام ها، مورد ترديد بسياري از دانشوران قرار گرفته است.
2 از اين رو، برخي با استفاده از شواهد زبان شناسي و ...



ادامه مطلب
شهرداري شيراز باعث افتخار ماسون ها و بهائيان
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 30 فروردين 1391

شهرداري شيراز باعث افتخار ماسون ها و بهائيان

خوانندگان عزيز محاكمه ، همانطور كه مستحضر هستيد از چند روز گذشته به افشاگري و نمايش برخي از فعاليت هاي علني فرقه ها در سطح ايران پرداخته ايم .
امروز نيز همچون چند روز گذشته به شاهكاري در شهر شيراز مي پردازيم كه افتخار مديران اين شهر محسوب مي شود !!!

خوانندگان عزيز محاكمه ، همانطور كه مستحضر هستيد از چند روز گذشته به افشاگري و نمايش برخي از فعاليت هاي علني فرقه ها در سطح ايران پرداخته ايم .
امروز نيز همچون چند روز گذشته به شاهكاري در شهر شيراز مي پردازيم كه افتخار مديران اين شهر محسوب مي شود !!!

 

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف - mohakeme.com


اين شاهكارمربوط به معماري باغ ملي شيراز مي باشد که نزديک حافظيه است .
ين شاهکار ، هنري از شهرداري شيراز است كه باعث سربلندي ماسون ها و بهاييان در اين شهر گرديده است.
فردي مي گفت که اين نماد ها باعث پخش امواج و تلقينات شيطاني مي شود و البته در اين مورد صدق مي کند که ما خود نيز با چشم خود بارها ديده ام.

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف - mohakeme.com


خوب اين نماد يک ابليسک است که در آن چشم جهان بين به کار رفته است.
اين عزيزان زحمت کش !!! با نوشتن شعرهايي از امام و سعدي و حافظ بر اطراف اين ابليسک به راحتي نمادهاي خود را در آن جاسازي کرده اند و در هر سمت 19 خط شعر داريم که به بالاي ابليسک اشاره دارند وجمعا 21 خط هستند .

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف - mohakeme.com


همان طور که مي بينيد در اطراف اين ابليسک 4 رديف 18 عددي ابليسک کوچک قرار دارد که با توجه به قرينه با ابليسک بزرگ مي شود 19 عدد
در انتها 19 عدد پله از يک ورودي به اين ابليسک مي رسد
عکس ها بيشتر به شما نشان ميدهند.

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف - mohakeme.com


قضاوت و نقد بيشتر اين شاهكار ايراني با شما خوانندگان محترم محاكمه باشد .

محاكمه - اولين وب سايت نقد و بررسي فرقه هاي منحرف - mohakeme.com

 


 


نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 20 فروردين 1391

نواهاي شيطاني

در دهه 1960 ميلادي، شيطان پرستي توسط سرمايه داران يهود مورد حمايت قرار گرفت و چند گروه شيطان پرست در انگلستان و ايالات متحده آمريکا، به وجود آمدند که معروف ترين آن ها، تشکّل «کليساي شيطان» در شهر سان فرانسيسکو بود.

در دهه 1960 ميلادي، شيطان پرستي توسط سرمايه داران يهود مورد حمايت قرار گرفت و چند گروه شيطان پرست در انگلستان و ايالات متحده آمريکا، به وجود آمدند که معروف ترين آن ها، تشکّل «کليساي شيطان» در شهر سان فرانسيسکو بود.
امروزه ديگر صليب هاي وارونه، ستاره پنج پر، صورت هاي نقاشي شده، ماسک هاي حيوانات درنده شاخ دار، برهنه پوشي و ...، تنها نشانه ها و سمبل هاي شيطان پرستي نيستنتد.
شيطان پرست ها موظفند که هميشه خشم و نفرت خود را نسبت به مقدسات اعلام کنند.
استفاده از موسيقي، مهم ترين ابزار اين فرقه، جهت تبليغ عقايد خود و نيز تحت تأثير قرار دادن جامعه، به خصوص قشر جوان است. اين گروه ها گاهي اذعان مي کنند که شيطان پرست هستند و برخي از آن ها بدون اين ادعا، به تضعيف بنيان هاي ارزشي و ديني و تبليغ افعال شيطاني مي پردازند.
با توجه به فراواني موسيقي هاي مبلّغ اين گرو ها و رويکرد برخي جوانان بي اطلاع به اين نوع موسيقي و حتي چاپ کتاب هاي حاوي متن اين موسيقي ها و سرمايه گذاري زياد يهود در اين باره، بررسي و تحقيق پيرامون اين موضوع و اطلاع رساني و آگاهي افکار عمومي، امري ضروري است.
خبر گزاري فارس طي خبري در تاريخ 1383/10/20 پرده از اين فعاليت ها برداشت و در اين باره گزارش داد:
«يکي از دانشجويان اسبق رشته هاي پزشکي دانشگاه [...] که از افراد مؤثر گروه شيطان پرست «هوي متال» ايران بوده است، مدتي پيش به صورت اتفاقي و بر اساس درخواست يکي از دوستان خود که قصد بازديد از جبهه هاي جنوب کشور را در کاروان هاي راهيان نور داشت، به همراه جمعي از دانشجويان، عازم اين مناطق شد که تأثيرات روحي اين سفر، زمينه ساز رويگرداني وي از فعاليت در گروه هاي فعال شيطان پرست و بيان حقايقي قابل توجه درباره آن ها شده است.
به گفته وي عناصري از رژيم صهيونيستي که در کشور امارات حضور دارند، شبکه اصلي هدايت گروه هاي هوي متال را در ايران، در دست دارند.
بر اساس اسناد ارائه شده توسط وي، حساب هاي ارزي اين گروه تا چندي پيش در شبکه بانکي کشور فعال بوده و از طريق شبکه اينترنت، هدايت مي شدند و در ساله هاي گذشته، حدود هشت ميليون دلار آمريکا به اين حساب ها واريز شد تا بين گروه هاي شيطان پرست، در شهرهاي مختلف ايران، توزيع گردد.»
مطالب ارائه شده نشان مي دهد که برخي فعاليت هاي ضد امنيتي نيز توسط برخي عناصر خاص در اين گروه ها، براي پيشبرد مقاصد رژيم صهيونيستي انجام مي شود.
در حال حاضر نيز گروه هاي متال، با قديمي شدن علاقه به رپ در ايران، طرفداران بيشتري را جذب کرده است.»

موسيقي متال

موسيقي متال، داراي زيرمجموعه هاي زيادي است که برخي از آنان جزء مهم ترين گروه هاي شيطان پرستان محسوب مي شوند؛ مانند هوي متال، بلک متال و ...

Black Metal

بلک متال از زماني پديد آمد که نئووايکينگ هاي نروژ، در جست و جوي راه و وسيله اي بر اي نابود کردن مسيحيت در نروژ و بعد در تمام دنيا بودند و در اين راه، انسان هاي بسياري را کشتند و کليساهاي زيادي را آتش زدند و بلک متال را آن قدر نواختند تا شايد خداي تاريکي ها باز گردد!
موسيقي اي که بيانگر دنياي تاريک، سرد و بي روح است و سبکي مملو از خشونت، مرگ و کشتار، به اين گروه اختصاص دارد.

Death Metal

در سبک دت متال، مرگ يگانه حقيقتي است که راه فراري از آن نيست.
درباره مفهوم مرگ، شيطان پرستان به دو دسته بسيار بزرگ تقسيم مي شوند:دسته اول، کساني هستند که خودآگاهانه، مرگ و ماندن در جهنم را ترجيح مي دهند و دسته دوم، کساني هستند که منکر مرگ هستند و بر اين گمانند که پرستش شيطان، کفايت مي کند تا او آنان را از چنگال مرگ رهايي بخشد و عمري جاودان، نصيب آنان گرداند.
از اين لحاظ، دسته اول خطرناک ترند. زيرا آگاهانه به جنگي نامقدس در برابر خداوند روي مي آورند. جنگي که مي دانند در آخر به شعله هاي آتش ختم مي شود. آنان گناه را زينت دروني انسان تصور مي کنند و به مرحله اي مي رسند که ديگر گناه براي زندگي آنان، از آب و نان نيز ضروري تر مي شود. تا درجه اي که ديگر چيزي جز گناه نمي بينند. آنان به هر گناهي دست مي زنند؛ ربا، قتل، دروغ، تهمت، دزدي، شرب خمر، هتاکي به مقدسات مؤمنين، اعمال منافي عفت و ...
تعداد ديگري سبک متال وجود دارد که هر کدام داراي خصوصيات خاص خود هستند؛ اما وجه اشتراک بسياري از آنان رواج خشونت و فحشاست.
آنچه ذکر شد، بيانگر بخشي از فرهنگ غرب و در رأس آن آمريکاست و گستره بحث شيطان پرستي تا حدي است که بايد پيشاپيش قول يک پرونده ويژه با موضوع شيطان پرستي را در آينده اي نزديک به مخاطبان مان بدهيم.


 


دلنوشته هايي براي حضرت فاطمه
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1391

دلنوشته براي حضرت فاطمه

دنيا در برابر چشمانم ورقي خورد و محشر را ديدم، قيامت شده بود.

تا چشم کار مي کرد مردمان بودند و مردمان…

آفتاب سوزان بالاي سرها بود و همگان تشنه لب به دنبال سايباني مي گشتند؛

بادي که انگار از جهنم برآمده بود، چونان شلاق بي رحمي بر صورت ها مي خورد؛

دنيا در برابر چشمانم ورقي خورد و محشر را ديدم، قيامت شده بود.

تا چشم کار مي کرد مردمان بودند و مردمان…

آفتاب سوزان بالاي سرها بود و همگان تشنه لب به دنبال سايباني مي گشتند؛

بادي که انگار از جهنم برآمده بود، چونان شلاق بي رحمي بر صورت ها مي خورد؛

**********

زمين مانند کوره اي داغ مجالي براي ايستادن نمي داد.

هر کس به فکر خود بود و سرانجام اش، در انديشه که پناهي بيابد و از آن هول عظيم به آن پناه برد؛

نه مادران را کاري به فرزندان بود و نه دوستي به دنبال دوست.

ناگاه صداي بلندي در صحنه محشر پيچيد، همه شنيدند و مبهوت ماندند…

چشمان خود را فروبنديد تا فاطمه دختر محمد گذر کند!

در آن هياهو مي خواستم فرياد کشم، فرياد برآورم که اي مادر!…

اين گروه در دنيا بر غربت شما گريسته اند؛

اينان چشمان خود را پراز اشک بر مظلوميت شما کرده بودند؛

اينان دشمنان شما و کساني را که بر شما ظلم کردند، به دل دشمن مي داشتند؛

اينان قلوب خود را از دوستي شما و فرزندانتان پرکرده بودند؛

اينان خانه هايشان را محل پرورش کودکاني با محبت شما قرار داده بودند؛

اينان به فرزندان خود بغض دشمنان شما را آموخته بودند؛

اينان در تندباد مصلحت انديشي ها و نظريه هاي رنگارنگ، آني در نشر مظلوميت شما تزلزل نيافته بودند؛

اينان در هجوم تبليغات دزدان عقيده بر مرام دوستي شما باقي مانده بودند؛

مادر! حال چگونه مي توانند از ديدن عزّ و جلال شما ديده فروشويند؟

اينک زمان آن رسيده که پس از قرون و اعصار سرخوردگي، شکوه شما را به تماشا نشينند؛

اکنون مي خواهند سربلندي خود را که ريشه در قرب الهي شما دارد، به عالميان بنمايند.

شايدکسي درگوشم خواند:اندکي صبر کن! تماشاي اين همه جلالت، ظرفي بيش ازتحمل شمايان مي طلبد.

کاروان او گذشت و در سايه عرش خدا توقف کرد…

محشريان شنيدند که بضعه رسول دست به دعا برداشت که خدايا! حسن و حسين ام را به من بنمايان! نه قلم را ياراي به تصوير کشيدن آن صحنه است و نه زبان را توان بازگو کردن که چه محشري بود ديدار مادر و فرزندان.

آن گاه از جانب پروردگار عالميان ندا آمد:

اي فاطمه! بخواه از من، که هر چه امروز بخواهي نثار قدمت مي کنم

… و او گفت: خدايا! شيعيانم

فداي تو مادر که با چنان عطوفتي به ياد دوستدارانت هستي

خطاب شد: همه را بخشيدم، حاجتي ديگر بخواه

… باز گفت: خدايا! شيعيان فرزندانم

خطاب شد: همه را بخشيدم

آن قدر او خواست و خدا آن قدر عطا کرد که ديگر جز سيه رويان تيره بخت و دوست داران ستم و بدعت، کسي باقي نماند؛ همانان که در دنيا دنباله روي سقيفه را برگزيدند، چشمان شان را به روي ستم هايي که بر شما رفت بستند و هر روز نوايي ساز کردند که شهادت ات افسانه است، تو براي دنيا با سقيفه نشينان به جنگ برخاستي و ….

و آن وقت معلوم خواهد شد که نه مظلوميت شما قابل رد کردن است و نه شهادتتان انکار شدني، و نحن نقول الحمدلله رب العالمين



:: موضوعات مرتبط: دلنوشتها، ،

اخلاق در آيين يهود (1)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 16 فروردين 1391

اخلاق در آيين يهود (1)

خلاق جوهره ي يهوديت است؛ اما با توجه به مشکلات مطرح شده درباره ي باب اخلاق يهودي، يافتن تعريفي جامع از اخلاق يهودي ممکن نيست. بااين حال، مجموعه ي گسترده و پر ارزشي وجود دارد که «اخلاق يهودي» ناميده مي شود.

چکيده
خلاق جوهره ي يهوديت است؛ اما با توجه به مشکلات مطرح شده درباره ي باب اخلاق يهودي، يافتن تعريفي جامع از اخلاق يهودي ممکن نيست. بااين حال، مجموعه ي گسترده و پر ارزشي وجود دارد که «اخلاق يهودي» ناميده مي شود. اصول اخلاقيات يهود، نخست در ده فرمان حضرت موسي تبيين شد؛ سپس در قوانين شريعت تورات در کتب مقدس عبري توسعه يافت و پس از آن، پيامبران عبراني به نقد و بررسي آن پرداختند، و بار ديگر در قوانين شفاهي ميشنا گسترش يافت. پس از آن، درگمارا و ميدراش تجزيه و تحليل شد و در قرون وسطا و مدرن، دوباره با واژه هاي فلسفي و عرفاني تفسير شد.

با توجه به اين امر، آثار مکتوب اخلاق يهودي به طور معمول به چهار گروه اصلي تقسيم مي شوند: توراتي، حاخامي، قرون وسطايي و مدرن.



ادامه مطلب
انيميشن تام و جري و نماد هاي فراماسونري
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391

انيميشن تام و جري و نماد هاي فراماسونري

سايت محاکمه بازهم به معرفي نمادهاي پخش شده از تلويزيون و برنامه هاي کودک و نوجوان مي پردازد.متاسفانه نمادهاي واضح تري رو ميبينيد که مربوط به کارتون سريع و خشن کارتون تام و جري که بارها در تلويزيون ايران براي کودکان ما از تلويزيون پخش شده است

متاسفانه نمادهاي واضح تري رو ميبينيد که مربوط به کارتون سريع و خشن کارتون تام و جري که بارها در تلويزيون ايران براي کودکان ما از تلويزيون پخش شده است

در عکس بالا که کلاه موجود بر سر اين دو کاراکتر را ميبينيد که هرم و چشم جهان بين روي آن قرار دارد

در عکس دوم هم که به دليل داشتن تصاوير مستهجن از فيلم حذف شده…اما شما در دست کاراکتر که در اين انيميشن نقش يک رهبر را دارد که هاليوود را اداره ميکند و فرمان اجراي برنامه هاي تلويزيوني را ميدهد…در دست وي عصايي را ميبينيد که باز هم نماد هرم و چشم جهان بين بر روي آن قرار دارد…

روز به روز به مقالات و مستنداتي بسيار از سوي محاكمه در رابطه با اين گونه مسائل اضافه ميشود اما همچنان خواب زيباي فراماسونري همه ما را فرا گرفته…انگار اين حديث که فتنه اي بزرگتر از دجال وجود ندارد عين حقيقت داريم ميبينيم…ما و تمام دوستان تمام تلاشمان را ميکنيم اما براي ريشه کن کردن اين حرکت عظيم نياز به يه حرکت بزرگتري است که اميدوارم با ظهور آقا امام زمان اين گروه شيطاني از بين برود…



نمادهاي فراماسونري در کارتون باب اسفنجي
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 15 فروردين 1391

نمادهاي فراماسونري در کارتون باب اسفنجي

سايت محاکمه در اقدامي ديگر بازهم به نمايش دادن نماد هاي ماسوني که از صدا و سيما پخش شده است مي پردازد.
کارتون باب اسفنجي (Sponge Bob) کارتون زيبا و دلنشيني که از شبکه اول صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در خلال برنامه هاي عمو پورنگ پخش ميشد… اين کارتون که در سراسر دنيا براي خودش ...



ادامه مطلب
آقاي اوباما.رئيس كشور تمدن!!
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : سه شنبه 12 فروردين 1391

بدون شرح...



برنامه‌هاي كودكان و صهيونيسم
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 14 فروردين 1391


برنامه‌هاي كودكان و صهيونيسم


لابي (گروه فشار) صهيونيسم در هاليوود، در عرصه توليد فيلم ‌هاي كودكان نيز تا كنون بسيار مؤثر و فعال عمل كرده است. امروز در سراسر دنيا "والت ديزني " نامي آشناست و بيشتر كودكان شخصيت‌هاي كارتوني والت ديزني را به خوبي مي‌شناسند. بد نيست بدانيم اولين شخصيت مشهور آثار والت ...



ادامه مطلب
نفوذ جريان فراماسونري در سينما و تلويزيون
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 16 فروردين 1391

نفوذ جريان فراماسونري در سينما و تلويزيون


سلسله مقالات بررسي نمادهاي فراماسونري در فيلم ها و کارتونها
بخش اول:
ردپاي فراماسونري در فيلم هاي کارتوني
چکيده : نويسنده اين مقاله ابتدا ماهيت تفکر انحرافي فراماسوني را تحليل و بررسي مي کند و سپس به ضرورت شناخت نمادها و تبيين جايگاه ...


سلسله مقالات بررسي نمادهاي فراماسونري در فيلم ها و کارتونها
بخش اول:
ردپاي فراماسونري در فيلم هاي کارتوني
چکيده : نويسنده اين مقاله ابتدا ماهيت تفکر انحرافي فراماسوني را تحليل و بررسي مي کند و سپس به ضرورت شناخت نمادها و تبيين جايگاه و نقش انها در انتقال مفاهيم ضد ديني مي پردازد.
سپس نمادهاي مربوط به فراماسونها تعريف وتوضيح داده مي شود تا ذهنيت مخاطب نسبت به موضوع سلسله مقالات آماده شود.درپايان نيز به بيان ونقد نمادهاي مفهومي وتصويري موجود در سه فيلم کارتوني مرد عنکبوتي ، باب اسفنجي و مورچه کش مي نشينيم.
 



ادامه مطلب
تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391


تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران


شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران (شبکه تهران) در اقدامي عجيب، با پخش فيلم سينمايي " ئي تي" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" کارگردان کاباليست هاليوود، به ترويج عقايد فرقه ضاله کافران بي خدا (رائيل) پرداخت.
اين فيلم که با حمايت دولت آمريکا و پنتاگون ساخته شده است، ...



ادامه مطلب
حضور غير قانوني 700 بهائي در دانشگاهها
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

 

حضور غير قانوني 700 بهائي در دانشگاهها

شايدبرايتان جالب باشد بدانيد که حضور بهائي ها در کشور در بسياري از مشاغل کليدي و مهم کشوري محدود است . دليل آنهم واضح است زيرا افکار واعتقادات بهائيت به مراتب از ديگر فرقه هاي موجود در کشور مسموم تر و خطرناکتر است ، به طوري که اگر روزي بهائيون قدرتي را در دست بگيرند آنروز ديگر ...



ادامه مطلب
مثل حضرت مريم باردار شدم!
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

 

 

مثل حضرت مريم باردار شدم!

زني که ادعاي همسري امام زمان را داشت دستگير شد. مردي که عده اي را براي حج به کوه مي برد به ادعاي دروغين خود اعتراف کرد. زني که به ادعاي رابطه با امام زمان از مردم اخاذي مي کرد به دام افتاد.
ادعاي دروغين پيامبري و اين اواخر منجي و موعود بودن و رابطه با امام زمان از دير باز بوده ...



ادامه مطلب
علي يعقوبي کيست؟ فريب ها و ادعاها! (۱)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

علي يعقوبي کيست؟ فريب ها و ادعاها! (۱)

اين روزها حرف و حديث هايي از يک شخص مدعي با ادعاهايي خاص شنيده مي شود به نام علي يعقوبي . شخص کم سوادي که افرادي را حتي از بين تحصيل کرده هاي حوزه و دانشگاه و نيز از مسئولين کشور ، به خود جذب نموده است.
امروز فايلي دو ساعته از صحبت هاي وي به دستم رسيد که با گوش کردن آن بد جوري ...



ادامه مطلب
تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : یک شنبه 13 فروردين 1391

 

 

تفکرات کابالائيستي در تلويزيون ايران

شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران (شبکه تهران) در اقدامي عجيب، با پخش فيلم سينمايي " ئي تي" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" کارگردان کاباليست هاليوود، به ترويج عقايد فرقه ضاله کافران بي خدا (رائيل) پرداخت.
اين فيلم که با حمايت دولت آمريکا و پنتاگون ساخته شده است، ...

شبکه پنج سيماي جمهوري اسلامي ايران (شبکه تهران) در اقدامي عجيب، با پخش فيلم سينمايي " ئي تي" به کارگرداني "استيون اسپيلبرگ" کارگردان کاباليست هاليوود، به ترويج عقايد فرقه ضاله کافران بي خدا (رائيل) پرداخت.
 



ادامه مطلب
بودا و بوداييان (2)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

بودا و بوداييان (2)

گسترش‌ بودا : تاريخ‌ بودا از هنگام‌ تأسيس‌، تا زمانى كه‌ دين‌ رسمى كشورهاى فارس‌ و ماوراءالنهر شد، تاريخى‌ پيچيده‌ و مبهم‌ است‌ . اما نظر مشهور- بنابر قول‌ بستانى‌- اين‌ است‌ كه‌ اين‌ مكتب‌ با مشكلات‌سختى روبه‌ رو شد و انشقاق‌هايى ...



ادامه مطلب
بودا و بوداييان (1)
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

بودا و بوداييان (1)

آيين‌ هندو در اثر تراكم‌ معارف‌ دينى ميراث‌ هندى پديد آمد، و از اين‌ راه در طول‌ هزاران‌ سال ‌شكل‌ گرفت‌؛ به‌ گونه‌اى كه‌ توانست‌ هويت‌ ملى جامعه هندى را عينيت‌ بخشد. در حالى كه‌ آيين ‌بودا در نتيجه تلاش‌ يك‌ فرد خاص‌، در چهارچوب‌ ...



ادامه مطلب
از زرتشت تا مختار
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

از زرتشت تا مختار

جشن سوري و يا آنچه ما امروز آن را چهار شنبه سوري ميخوانيم ، جشني است كه مانند بيشتر جشن هاي ايراني كه به ستاره شناسي بستگي دارند مبدا همه حساب هاي علمي و تقويمي است .
در آن روز در سال 1725 پ م زرتشت بزرگترين حساب گاه شماري جهان را نموده و كبيسه پديد آورده و تاريخ كهن را درست ...



ادامه مطلب
معنويتهاي نوظهور و انهدام اصول انقلاب و اسلام
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

معنويتهاي نوظهور و انهدام اصول انقلاب و اسلام

جنبش‌هاي نوپديد معنوي را مي‌توان از ديدگاه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار داد. از منظر کلامي - فلسفي، از منظر عرفاني، از منظر جامعه‌شناختي، از منظر روان‌شناختي و دست آخر از منظر علوم استراتژيک. با استفاده از ديدگاه اخير آشکار مي‌شود، سرمايه‌ گذاري‌هاي عظيم و برنامه‌ريزي‌هاي ...



ادامه مطلب
انجمن حجتيه و دغل بازي
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

انجمن حجتيه و دغل بازي

چند سالي است که انجمن حجتيه به صورت علني پا به عرصه فعاليت هاي فرقه اي خود نهاده، که مي توان گفت از سال 138۵ و۸۶ به صورت علني و با نام انجمن حجتيه، فعاليت خود را ادامه مي دهد.
اما نکته قابل توجهي که در لابلاي وبلاگ ها و سايت هاي مربوط به انجمن حجتيه بسيار به چشم مي خورد، اقدامي ...

چند سالي است که انجمن حجتيه به صورت علني پا به عرصه فعاليت هاي فرقه اي خود نهاده، که مي توان گفت از سال 138۵ و۸۶ به صورت علني و با نام انجمن حجتيه، فعاليت خود را ادامه مي دهد.
اما نکته قابل توجهي که در لابلاي وبلاگ ها و سايت هاي مربوط به انجمن حجتيه بسيار به چشم مي خورد، اقدامي است که انجمن حجتيه در پي آن، استفتاءاتي از مراجع تقليد را براي تأييد انجمن حجتيه ارائه نموده اند و آنچه بيشتر از هر چيز انسان را به تعجب وا مي دارد، حرکتي ناشيانه و در عين حال عوام فريب از سوي اين فرقه است که از استفتائي مربوط به حضرت امام خميني رضوان الله تعالي عليه، درتاريخ 15مهر سال 1349، براي تأييد انجمن حجتيه استفاده نموده اند.
امام خميني (ره) درپاسخ به استفتاء انجمن حجتيه (در اجازه استفاده از وجوهات) در 15 مهر 1349مصادف با 5 شعبان 1390 درنجف‏) فرمودند :

بسمه تعالى‏
در فرض مذكور هم اقدامات آقايان مورد تقدير و رضاى خداوند متعال است و نيز همكارى و همراهى با آنها مرضى ولى عصر- عجل اللَّه فرجه- است. و هم مجازند مؤمنين از وجوه شرعيه از قبيل زكوات و شرعيات به آنها بدهند. در صورت لزوم مجازند از ثلث سهم مبارك امام- عليه السلام- به آنها كمك كنند؛ البته تحت نظارت اشخاص متعهد و اگر جناب مستطاب حجت الاسلام آقاى حلبى- دامت بركاته- مى‏توانند، تحت نظارت ايشان وجوه داده شود. از خداوند تعالى موفقيت آنها را خواستار است.
5 شهر شعبان المعظم 1390 / 15 مهر 1349/ نجف‏
روح اللَّه الموسوي الخمينى‏ (صحيفه امام، ج‏2، ص299 و300)
اما نكته اينجاست كه اين اجازه نامه بعداً از سوى امام خمينى (ره) لغو گرديد.
در پي مخالفت آشکار انجمن حجتيه با مبارزات امام و انقلابيون و نيز ارتباطشان با ساواک و مطلع شدن امام خميني ره از اين مسائل، ايشان در سال 1350 در پاسخ به نامه آقاى گرامى كه خواستار اعلام نظر در مورد وضع انجمن حجتيه و مؤسس آن شده بود، چنين نوشته‏اند: « راجع به شخصى كه مرقوم شده بود «آقاي محمود حلبي»، جلساتش «جلسات انجمن حجتيه» ضررهايى دارد؛ از وقتى مطلع شده‏ام، تأييدى از او نكرده‏ام و ان شاء اللَّه تعالى نمى‏كنم »
(صحيفه امام، ج‏2، ص 357/ نامه به آقاى محمد على گرامى در تاريخ1350 هـ ش/ 1391 هـ ق/ نجف‏)
همچنين در سال 1367 در پيام « منشور روحانيت » فرمودند : « .... دسته‏اى ديگر از روحانى‏نماهايى كه قبل از انقلاب دين را از سياست جدا مى‏دانستند و سر به آستانه دربار مى‏ساييدند، يكمرتبه متدين شده و به روحانيون عزيز و شريفى كه براى اسلام آن همه زجر و آوارگى و زندان و تبعيد كشيدند تهمت وهابيت و بدتر از وهابيت زدند. ديروز مقدس‏نماهاى بيشعور مى‏گفتند دين از سياست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز مى‏گويند مسئولين نظام كمونيست شده‏اند! تا ديروز مشروب فروشى و فساد و فحشا و فسق و حكومت ظالمان براى ظهور امام زمان- ارواحنا فداه- را مفيد و راهگشا مى‏دانستند، امروز از اينكه در گوشه‏اى خلاف شرعى كه هر گز خواست مسئولين نيست رخ مى‏دهد، فرياد «وا اسلاما» سر مى‏دهند! ديروز «حجتيه‏اى» ها مبارزه را حرام كرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانى نيمه شعبان را به نفع شاه بشكنند، امروز انقلابى‏تر از انقلابيون شده‏اند! «ولايتى» هاى ديروز كه در سكوت و تحجر خود آبروى اسلام و مسلمين را ريخته‏اند، و در عمل پشت پيامبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شكسته‏اند و عنوان ولايت برايشان جز تكسب و تعيش نبوده است، امروز خود را بانى و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مى‏خورند! راستى اتهام امريكايى و روسى و التقاطى، اتهام حلال كردن حرامها و حرام كردن حلالها، اتهام كشتن زنان آبستن و حِليّت قمار و موسيقى از چه كسانى صادر مى‏شود؟ از آدمهاى لا مذهب يا از مقدس‏نماهاى متحجر و بيشعور؟! فرياد تحريم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهيدان و اظهار طعنها و كنايه‏ها نسبت به مشروعيت نظام كار كيست؟ كار عوام يا خواص؟ خواص از چه گروهى؟ از به ظاهر معممين يا غير آن؟ بگذريم كه حرف بسيار است. همه اينها نتيجه نفوذ بيگانگان در جايگاه و در فرهنگ حوزه‏هاست، و برخورد واقعى هم با اين خطرات بسيار مشكل و پيچيده است‏ ... »
(صحيفه امام، ج‏21، ص 281/ پيام « منشور روحانيت »/ 3 اسفند 1367/ 15 رجب 1409/ تهران، جماران‏)
آقاى هاشمى رفسنجانى در مصاحبه‏اى در مورد انجمن حجتيه و لغو اجازه از سوى امام خمينى (ره) چنين مى‏گويد:
« جريان ديگرى كه ظهور كرده بود. انجمن حجتيه بود. اين گروه سالها پيش به فكر افتادند كه مبارزه با بهايى‏ها را شروع بكنند و انجمن تشكيل دادند، و كارشان شناسايى بهايى‏ها بود و آنها را محكوم مى‏كردند و جلوى جذب شدن مسلمانها را به آنها مى‏گرفتند. بطور كلى رژيم از اين گونه كارها خوشش مى‏آمد چون اين نوع كارها خيلى به رژيم برخورد نمى‏كرد و آنها نيز به افرادشان دستور داده بودند كه در كارهاى سياسى دخالت نكنند و مبارزه را ممنوع كرده بودند. و رژيم هم مزاحمشان نمى‏شد. آنها كلاسهايى ترتيب داده بودند و بچه مسلمانها را جمع ميكردند و دوره اصول عقايد را به آنها ياد مى‏دادند. چون اين گروه مبارزه را قبول نداشتند و يكسرى از نيروهاى مبارز را جذب مى‏كردند، ما با اين‏ها مخالف بوديم.
انتقادى كه ما به اين‏ها داشتيم اين بود كه اينها مى‏روند و يك سرى از نيروهاى جوان را جمع مى‏كنند و در خيلى جاها مبارزين به آنها پيوسته بودند. ميدان مبارزه خالى ميشد و ما فكر مى‏كرديم كه كار اصلى‏مان الان بايد مبارزه با رژيم باشد و اينها كارهاى تخديرى است. لذا يك درگيرى بين آنها و نيروهاى خط امام وجود داشت كه حتى امام اول اجازه استفاده از سهم امام را گويا به اينها داده بودند و بعد كه به اين حد رسيد پس گرفتند. يكى از مدرسين قم از امام پرسيد و امام جواب دادند كه نه سهم امام نمى‏شود به اينها داد. و طبعاً آنها هم دنبال آقاى خويى مى‏گشتند.»
(صحيفه امام، ج‏2، ص: 300)



ذن , عرفاني ديگر
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

ذن , عرفاني ديگر

ذن شکلي از آيين بودايي مهايانه است که تاکيد فراواني بر تفکر لحظه به لحظه و ژرف نگري به ماهيت اشيا به وسيله تجربه مستقيم دارد. اين مکتب معمولاً تعاليم خود را به صورت‌هايي تناقض‌آميز و فرامنطقي بيان مي‌دارد.



ادامه مطلب
زن در مسيحيت
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

زن در مسيحيت
1- برتري بي چون و چراي مرد بر زن
« اما مي خواهم شما بدانيد که سر هر مرد مسيح است وسر زن مرد» (رسالهء پولس، ...
3- برتري مردان بر زنان ، همچون برتري مسيح بر کليسا
« شوهر سر زن است چنانکه مسيح نيز سر کليسا» (افسسيان 5 :۲۳)
4- زن بايد مطيع مرد باشد همانگونه که ما مطيع خدا هستيم !
«اي زنانشوهران خود را اطاعت کنيد چنانکه خداوند را » !!! (افسسيان 5 : 22)
« همچنانکه کليسا مطيع مسيحاست همچنين زنان نيز شوهران خود را در هر امري باشند» (افسسيان 5 : 24 )
5- زن يکبار فريب خوردپس ديگر ساکت باشد و تعليم ندهد :
« و زن را اجازت نمي دهم كه تعليم دهد......بلكه در سكوت بماند زيرا كه آدم اول ساخته شد و بعد حو‌ّا و آدم فريب نخورد بلكه زن فريب خورد »
نتيجه اينکه به دو دليل زن حق تعليم ندارد : 1 - دوم خلق شد 2او بود که فريب خورد .همه كاسه كوزه ها سر زن شكست .
6- حکومت مرد بر زن ، مجازاتي خدايي براي زنان
وقتي در ابتداي پيدايش انسان آدم و حوا گنا كردند خداوند براي هر يك جريمه اي مقرر كرد
« و به زن گفت: درد و حمل تو را بسيار افزون گردانم با درد ، فرزندان خواهي زاييد و اشتياق تو به شوهرت خواهد بود واو بر تو حکمراني خواهد کرد » (سفر پيدايش باب 3)
7- زنان براي مردان آفريده شدند !
« و نيز مرد بجهت زن آفريده نشد بلکه زن براي مرد » (قرنتيان 11 : 9) زنان خلقت مستقلي ندارند و فقط وسيله اي براي مرد هستند.
8- رستگاري زن در گروي زاييدن !
« آدم فريب نخورد بلكه زن فريب خورده اما به زاييدن رستگار خواهد شد«
9- فروختن دختر به عنوان کنيز !
يكي از احكام كه در عهد عتيق ذكر شده احكام فروختن دختر به عنوان كنيز است و براي آن قوانيني وضع نموده اند و مسيحيان اين احكام را از جانب خداوند ميدانند (سفر خروج ۲۱ : ۷)
10- زنان ؛ ناپاک !
مطابق کتاب مقدس زن پس از دو بار طلاق ناپاک مي شود ! (تثنيه 24 : 4)
زني که حيض مي بيند ؛ تا هفت روز ناپاک است و اگر کسي هم به او دست بزند ناپاک مي شود !
« و اگر زني جريان دارد! و جرياني که در بدنش است خون باشد هفت روز در حيض خود بماند و هر که او را لمس کند تا شب نجس باشد ! و بر هر چيزي که در حيض خود بخوابد نجس باشد و بر هر چيزي بر آن بنشيند نجس باشد و هر که بستر او را لمس کند رخت خود را بشويد و با آب غسل کند و تا شب نجس باشد. و هر که چيزي را که او بر آن نشسته بود لمس کند رخت خود را بشويد و با آب غسل کند و تا شب نجس باشد. و اگر آن بر بستر باشد يا بر هر چيزي که او بر آن نشسته بود چون آن چيز را لمس کند تا شب نجس باشد. و اگر مردي با او هم بستر شود و زن حايض باشد، مرد تا هفت روز نجس خواهد بود و هر بستري که بر آن بخوابد نجس خواهد بود » (سفر لاويان، باب 15، شماره 19 تا آخر)
آيا براستي زنان در هر ماه يک هفته را بايد نجس باشند و هيچ کس هم به ايشان دست نزند ؟، بستري که بر آن مي خوابد و هر جايي که بر آن مي نشيند نجس مي­شود؟ !!!
آيا اين همان کرامت زن است ؟!


از شيخي ‏گري تا بابي ‏گري
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

از شيخي ‏گري تا بابي ‏گري

ماجراي پيدايش فرقه‏ي ((بابيّه)) : ادّعاي ((بابيّت)) زماني آغاز شد كه سيّد كاظم رشتي از دنيا رفت و سيّد علي محمّد شيرازي جانشين وي شد. همان گونه كه در قسمت پيشين مقاله گفته شد، ((شيخيه))، در معارف ديني، فقط به چهار ركن اعتقاد دارند: 1- توحيد؛ 2- نبوّت؛ 3- امامت؛ 4- اعتقاد به شيعه‏ي كامل ...



ادامه مطلب
شيطان پرستي در کردستـان عراق
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

شيطان پرستي در کردستـان عراق

به غير از شيطان پرستي که در غرب وجود دارد و در لا به لاي اين سلسله مقالات به آن پرداخته مي شود، به بررسي شيطان پرستي در نقاط مختلف جهان از جمله ايران نيز خواهيم پرداخت.شيطان پرستي در کردستـان عراق ريشه ادبـي و وجـه تسميـه يزيديـه يزيديه به کردي Êzidî (تلفظ: إزدي) يا يزيديان ...


در زبان پهلوي اسم " يزته " در وهله ي اول به " يزت " تخفيف يافته، تا به دال تبديل شده و بشکل يزد در آمده و جمع آن يزدان (يزتان) مي باشد و سپس در دوران اسلامي تخفيف ديگري در آن داده شده و يه " يزدان " مبدل گرديده است و عربها چون معني يزدان را نمي دانستند آنرا به يزيد تعبير کردند. لذا آنها را به يزيد بن معاوبه نسبت داده و آنها را يزيدي ناميدند.
بنابر روايات واژه يزيدي مشتق از کلمه " ايزد" يا "يزته" است که در پارسي باستان به معناي دين خدايي است. در باب وجه تسميه نام ايشان اختلافاتي هست و بعضاً نام آن را منسوب به يزيد بن معاويه يا يزيد بن انيسه خارجي نيز دانسته‌اند، اما بنظر مي‌رسد نام پارينهٔ اين کيش و اشاره‌اش به مفهوم" ايزد " در دين زرتشت، صحيح‌تر باشد. يزيديان از واژه داسني نيز براي ناميدن خود استفاده مي‌کنند.
در باور يزيدي، شيطان دشمن اصلي بشريت نيست، بلکه مقربترين فرشته خداوند و نخستين آفريده اوست و ملک طاووس نام دارد
 



بازخواني پرونده مدعيان مهدويت
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

بازخواني پرونده مدعيان مهدويت

در سال‌هاي اخير، رواج پديده اوهام و خرافه، رونق بازار عرفان‌هاي مجازي و معنويت‌هاي فانتزي، گسترش طريقت‌هاي منهاي شريعت، رشد شبه عرفان‌هاي ژله‌اي با انواع طعم‌ها‌ي شهوت، شهرت و ثروت و گرمي بازار مكاره مدعيان دروغين، به ويژه متمهدين، رشد فزاينده و البته نگران ...



ادامه مطلب
جولان زرتشتي ها به مدد افکار زرتشتي
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

جولان زرتشتي ها به مدد افکار زرتشتي

خطر گرايش به اين دين در بين جوانان و به خصوص دانش آموزان به واسطه تبليغات رسانه هاي برون مرزي مبني بر اينکه زرتشت مقدس آيين اجداد ما بوده و اسلام بر ما تحميل شده است، که اين خيزش فکري در جهت فرار از مسئوليت ها و تکاليف ديني است که دين مقدس اسلام به ما ارزاني داشته و چنانچه ...



ادامه مطلب
نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

 

نمادهای فراماسونری در سریال قهوه تلخ

بسم الله الرحمن الرحیم

(مسیح ترسیم شده توسط غربی ها، بلوتوث، و بز بافومت . هرسه در حال نشان دادن علامت بافومت)

مقدمه بسیار مهم :

فیلمی که معروف شد به بمب خنده یا هدیه کریسمس حدود یک هفته بعد از انتشار قسمت دوم از مجموعه مطالب قهوه تلخ و فراماسونری بر روی اینترنت قرار گرفت . با این که سران قهوه تلخ مدعی بودند این فیلم از آرشیو آنان به سرقت رفته و از جانب افرادی ناشناس (!) بر روی اینترنت قرار گرفته اما چرا دقیقا چند روز بعد از انتشار قسمت دوم قهوه تلخ و فراماسونری؟

احتمالا آنان اتفاقی این فیلم را بروی روز مبادا ساخته بودند چرا که هنگامی که این فیلم منتشر شد ایمیل های بسیاری همراه با فحاشی به دست ما رسید که مضمون آن ها این بود که اگر این ها فراماسون اند (که البته ما هیچ وقت نگفته ایم ماسون اند ) چنین فیلمی علیه آن ها نمی ساختند .

بله سران قهوه تلخ بسیار باهوش اند چقدر واقعا جالب است که بعد از انتشار اتفاقی این فیلم تقریبا فشار ها از روی آنان برداشته میشود و دوباره با همان وضعیت سابق به کار خود ادامه میدهند. ما هم نمیخواهیم فشاری بی جهت بر کسی باشد ولی چه کنیم ما هر چه میخواهیم چشم پوشی کنیم؛ تصاویر و مفاهیم در آن نمیگذارد. ظاهرا به قول برخی از همنوعان توهم توطئه داریم . ای کاش ما هم مانند آنان توهم بیخیالی داشتیم و حقیقت را نمیدیدیم . و در کوخ خود با تصور کاخ زندگی میکردیم .

اما قسمت چهارم، باز هم تاکید می کنیم، این مطلب تنها بر پایه شواهد و تحلیل های ماست، مجبور نیستید آن را قبول کنید این مطلب قصد توهین یا اتهام به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی را ندارد . چه کنیم که به قول برخی هم نوعان توهم ما را رها نمیسازد این از عجایب آخرالزمان است که معنی واژه ها تغییر میکند . پس توهم را در این عبارت حقیقت قلمداد کنید ما باز هم مانند گذشته هر چه سعی کردیم دیگر درباره قهوه تلخ مطلب ننویسیم؛ فشار دوستان و ادامه سریال مانع از آن شد. و دوستان محقق اصرار زیادی داشتند که این مجموعه مطالب را ادامه دهیم .

بعد از جمع آوری برخی شواهد ( منظور مدارک اتفاقی است ) در حدود چند ماه این مطلب را منتشر میکنیم .



ادامه مطلب
نمادهاي فراماسونري در برنامه زنده شبکه 2
نویسنده : علي قاسمي تاریخ : شنبه 12 فروردين 1391

نمادهاي فراماسونري در برنامه زنده شبکه 2

نمادهاي فراماسونري در برنامه تصوير زندگي که به صورت زنده در حال پخش شدن از شبکه 2 سيما بوده است وجود داشته البته اين نمادها در بخش کارشناس اين برنامه بوده است که ديدن تصاوير جالب است و اين بي دقتي در سيما به صورت وسيعي وجود دارد



ادامه مطلب


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.




تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به پاتوق مي باشد.